Música

El mètode treballa d’una manera especial la creativitat i l’expressió musical i corporal.

 

Et presentem un mètode de Música per a nens i nenes de 3 a 5 anys, centrat en la vivència de la música com a forma d'adquirir les capacitats musicals, en l’experimentació de sensacions emocions amb el propi cos i en el desenvolupament de la intel·ligència musical a partir de l’experiència, la imitació i el joc

El mètode treballa d’una manera especial la creativitat i l’expressió musical i corporal per mitjà del ritme i la melodia i afavoreix l’experimentació amb els instruments i el so. 

Material de l'alumne

*El projecte té continuïtat amb els materials de Música de Cruïlla per a Primària. 

Quaderns

Els quaderns plantegen entre 25 i 30 sessions de treball amb diverses activitats d’aprenentatge suggerides al mestre o la mestra. Es poden dur a terme a l’aula, amb els materials del projecte i d’altres materials habituals a les aules d’infantil. Les sessions es tanquen amb el treball de la fitxa com una activitat més. 

Cançoner

El cançoner conté 8 cançons per aprendre durant el curs. Pretén que els infants se'l mirin com si fos un conte, que comparteixin les cançons i les cantin a casa, tot recordant les activitats que han fet a la classe de música amb cada una. 

Material per al professor

Per afavorir el treball col·lectiu i motivador, el material per al professorat es presenta en format de Guia digital, que inclou: 

Materials de l'alumne

Els materials de l'alumne digitalitzats per projectar a la pissarra digital, enriquits amb recursos multimèdia personalitzables per part del mestre o la mestra, que hi poden afegir continguts propis. 

Guia didàctica

Els recursos de la guia didàctica: programaciósessions de treballgraelles d’observació imprimiblespartitures... A més, el mestre o la mestra també disposa del CD amb les cançons i audicions del curs. 

Top