Torna al llibre anterior
CRD Alumne. Lengua castellana. 6 Primaria. Construïm
Llibre digital
Il·lustracions:
Llenas Serra, Anna, Hidalgo García, Bruno
Versió digital del llibre Lengua castellana 6 Primària del Projecte Construïm, que inclou Entorn Personal de Treball amb recursos interactius i propostes didàctiques vinculades al treball dels continguts.
Sinopsi:
CONSTRUÏM és un nou projecte educatiu:
GLOBAL Perquè recorre totes les etapes educatives i seqüencia els continguts de tots els cursos establint ponts des d’Infantil fins a l’ESO.
PROXIMITAT Perquè és un projecte fet des de l’escolta activa i el diàleg constant amb l’escola, un projecte que comparteix, amb mestres, professors, alumnes i famílies, els reptes de l’educació davant les noves situacions socials.
INNOVACIÓ Perquè acompanya en la introducció de metodologies innovadores a l’aula que reforcen l’enfocament competencial del projecte, i posa la tecnologia al servei de l’escola i de l’èxit educatiu.
COMPROMÍS Perquè es materialitza en solucions, continguts, eines, recursos i serveis a mida i ofereix als centres un suport directe en qualsevol moment del curs escolar mantenint un contacte permanent per a la millora contínua dels nostres materials.
Claus del Projecte CONSTRUÏM a Primària:
COMPETÈNCIES BÀSIQUES
Orienta cap a un aprenentatge eficaç fomentant la transversalitat dels continguts, la funcionalitat dels aprenentatges i l’autonomia de l’alumnat, a la vegada que els prepara per superar amb èxit les proves de competències al cicle mitjà i superior.
INTEL·LIGÈNCIES MÚLTIPLES
Introdueix els principis de la teoria de les intel·ligències múltiples al cicle inicial, posant-les en relació amb les competències bàsiques, com a estratègia per atendre la diversitat a l’aula i a través d’un seguit de recursos audiovisuals i interactius allotjats enl’entorn digital.
TREBALL COOPERATIU
Presenta propostes de treball amb tècniques cooperatives a totes les àrees de cicle mitjà i superior com a estratègia per atendre la diversitat a l’aula, fomentant així l’aprenentatge entre iguals.
ENSENYAMENT PROTEGIT
Incorpora les estratègies i tècniques de l’Ensenyament Protegit, que fan el contingut acadèmic comprensible, significatiu i interessant per als alumnes a través de la presentació de models, organitzadors gràfics, vocabulari clau…
PROJECTE DIGITAL
Presenta un entorn virtual d’aprenentatge amb noves funcionalitats que situa la guia didàctica digital com a eix central de l’activitat docent, en diàleg constant entre el material imprès i els recursos web.
Índex:
Unidad 1 ¿CÓMO CONSEGUIRÍAS...? VIVIR UNA GRAN AVENTURA
La reseña de un libro. La oración. Los signos de puntuación. Las palabras polisémicas
Unidad 2 ¿CÓMO CONSEGUIRÍAS...? PONERTE EN LA PIEL DE OTRO
La biografía. El sintagma nominal. La acentuación. Los sinónimos
Unidad 3 ¿CÓMO CONSEGUIRÍAS...? ABRIRTE AL MUNDO
Tomar apuntes. El sintagma verbal. Diptongos e hiatos. Tecnicismos y neologismos
Proyecto trimestral 1 PADRINOS DE LECTURA
Unidad 4 ¿CÓMO CONSEGUIRÍAS...? LIMAR ASPEREZAS
Puntos de vista opuestos. El complemento del nombre. Acentuación. Los antónimos
Unidad 5 ¿CÓMO CONSEGUIRÍAS...? SALTAR DESDE LO MÁS ALTO
Explicar un experimento. Verbos copulativos y atributivos. La D y la Z. Derivación
Unidad 6 ¿CÓMO CONSEGUIRÍAS...? DAR FORMA A TU IMAGINACIÓN
El guion. El complemento directo. La B y la V. La precisión léxica
Proyecto trimestral 2 MERCADILLO DE LIBROS USADOS
Unidad 7 ¿CÓMO CONSEGUIRÍAS...? JUGAR CON LAS PALABRAS
El poema. El complemento indirecto. La H. Definición de palabras
Unidad 8 ¿CÓMO CONSEGUIRÍAS...? EXPLORAR LO DESCONOCIDO
El texto expositivo. El complemento circunstancial. La G y la J. Los préstamos lingüísticos
Unidad 9 ¿CÓMO CONSEGUIRÍAS...? CONOCER MEJOR LA MITOLOGÍA
Escribir sobre sentimientos. Preposiciones y conjunciones. La X y el grupo CC. Las siglas
Proyecto trimestral 3 CONCURSO TELEVISIVO
Programación
La reseña de un libro. La oración. Los signos de puntuación. Las palabras polisémicas
Unidad 2 ¿CÓMO CONSEGUIRÍAS...? PONERTE EN LA PIEL DE OTRO
La biografía. El sintagma nominal. La acentuación. Los sinónimos
Unidad 3 ¿CÓMO CONSEGUIRÍAS...? ABRIRTE AL MUNDO
Tomar apuntes. El sintagma verbal. Diptongos e hiatos. Tecnicismos y neologismos
Proyecto trimestral 1 PADRINOS DE LECTURA
Unidad 4 ¿CÓMO CONSEGUIRÍAS...? LIMAR ASPEREZAS
Puntos de vista opuestos. El complemento del nombre. Acentuación. Los antónimos
Unidad 5 ¿CÓMO CONSEGUIRÍAS...? SALTAR DESDE LO MÁS ALTO
Explicar un experimento. Verbos copulativos y atributivos. La D y la Z. Derivación
Unidad 6 ¿CÓMO CONSEGUIRÍAS...? DAR FORMA A TU IMAGINACIÓN
El guion. El complemento directo. La B y la V. La precisión léxica
Proyecto trimestral 2 MERCADILLO DE LIBROS USADOS
Unidad 7 ¿CÓMO CONSEGUIRÍAS...? JUGAR CON LAS PALABRAS
El poema. El complemento indirecto. La H. Definición de palabras
Unidad 8 ¿CÓMO CONSEGUIRÍAS...? EXPLORAR LO DESCONOCIDO
El texto expositivo. El complemento circunstancial. La G y la J. Los préstamos lingüísticos
Unidad 9 ¿CÓMO CONSEGUIRÍAS...? CONOCER MEJOR LA MITOLOGÍA
Escribir sobre sentimientos. Preposiciones y conjunciones. La X y el grupo CC. Las siglas
Proyecto trimestral 3 CONCURSO TELEVISIVO
Programación
Valoració:
Vots 0
Comentaris 0
Dades bàsiques:
ISBN:
9788466138970
Codi: A159540
Projecte:
Construïm
Núm de Pàgines:
160
Cataleg:
text
Comentaris (0)
Afegeix un nou comentari